Medlemsmøde i Positivgruppen
Medlemsmøde
Der holdes medlemsmøde torsdag den 21. maj 2026 kl. 17.00.
Efter medlemsmødet er der fælles aftenspisning.
Maden er gratis, men vi vil meget gerne at du tilmelder dig senest 15. maj kl. 14:00 på medlemstelefonen eller send en mail til admin@positivgruppen.dk.
Du kan også komme forbi Villaen og skriv dig på listen der hænger i på opslagstavlen.
Det kræver betalt medlemskab af Positivgruppen for at deltage.
